14 februari 2009

Alla hjärtan.

Underbar morgon, vaknade av att solen lös så härligt!! Fick en alla hjärtan present, ett jätte sött kort och ett par skullcandy hörlurar! Ååå glad jag blev=)
Vandrade ner på staden typ på direkten när vi vaknat för att handla lite gotte till kvällen! Sen har typ dagen gått åt till att bära lillan på armen, för hon har varit så gnällig idag huuua! Så e helt slut nu!!
När jag stod i duschen idag hörde jag låten, var bor du lilla råtta!! Hmm, tittade ut där stod Hasse o sjöng o dansade för Emilia, gullig han e !!!

Igår var Hasse och lillan inne i kalmar o tittade runt så jag fick städa!! Så skönt att få det fint, hatar när det ligger saker överallt blir tokig!! När dom kom hem så gick jag o Emilia bort till Emelie, där var oxå Natta och Jesper så det blev en liten babyträff skojsigt!! Sen gick jag hem lr innan så handlades de grönsaker o dip mumsigt!! När jag kom hem så låg det ett rött hjärta på min huvudkudde, där det stod världens bästa mamma!! Hade Hasse och Emilia fixat till mig när dom var i kalmar!! Gulliga dom e!! Älskar er....

Inga kommentarer: