12 februari 2009

Torsdag.

Full rulle idag huua... Först upp tidigt för att gå till föräldrargruppen, mycket trevligt med bebisarna o så, men den dära tantan som skulle ha nått lite föredrag om babysäkerhet tyckte jag var ganska seg!! Vägde o mätte fialottan jekla vad hon växer då, hon vägde 6400 och var 63 cm lång fan växt 4 cm sen sist och gått upp nästan ett kilo.... Mötte upp hasse på vägen hem för att vandra till Willys å köpa gröt till Emilia som vi ska testa till frukosten imorgon, spännande spännande =) Sen gick jag hem o fixade och donade planterade växter, hoppas jag fixar detta nu!!! Blev en runda in till kalmar osså, köpt ny barnvagn den andra var så jävla kass så vi var tvungna!! As nöjd med vagnen o den kommer vi kunna ha ifall det blir tillökning nån gång i framtiden.... Nehe nu får jag nog ta och släpa mig till sängen och sova lite....

Inga kommentarer: