11 februari 2009

Lund.

Idag har jag varit hos farbror doktorn, allt gick jätte bra!! Det blir operation av knölen i benet och en annan sak som jag har på benet som e så otroligt fult!!! Fan vad skönt det ska bli! Bara jävligt surt att betala 300kr för typ 5 min hos doktorn och en jävligt lång bil resa!! Fast skönt att få det fixat! Körde ju ganska mycket fel! Kan ha varit för att vi var helt tokiga i bilen =) och koncentrerade oss noll! Vi hade mycket roligt, Hasse tycker jag ser ut som Linda Hammar =/ Det tyckte jag var roligt lr inte!! Lyssnat sönder låten tsunami punani hahahaha =) Herre gud! Kunde bara inte sluta lyssna på den....
Mamma har jhu varit barnvakt åt Emilia idag och det hade gått jättebra!! Men kunde verkligen inte sluta tänka på henne när vi var iväg och saknade henne så fruktansvärt mycket!! Kommer nog gå lättare och lättare för varje gång!!

Inga kommentarer: