3 februari 2009

Hemma.

Yes hemma e jag nu, nice! Varit hos hasses föräldrar några dagar varit jätte skönt!! Firat födelsedag med massa god mat och tårta! Jag fick tårta Mmm mumsigt!! Har bara slappat nu när vi varit borta, som en liten minisemster!! Har inte städat, inte tvättat, inte lagat mat nån gång under dessa dagar! Fy vad skönt det varit.. E jhu sånt som jag gör varje varje dag annars!..Wieee så skönt!!
Fick träffa grannen!! Tant Ingrid!. Hon tyckte att hasse hade blivit tjock hehe! Emilia fick en body av tant Ingrid, gulligt av henne! Och så trodde hon att hon skulle få köpa Emilia för 25 öre??!!! Fan heller!! Emilias farmor hade köpt massor massor med kläder oj oj ! Tackar man för behövs alltid! Hasse o jag handlade osså lite nya kläder till sötnosen! Ny mössa fick hon =) hehe.... E så roligt med mössor synd bara att hennes kitty mössa e borta=/ Fan kan den vara!!???

Emilia har börjat bli JÄTTE skrikig igen! Huu vill inte det=/ Vad e det för fel??!! Blöder ur mina öron!!

Neee nu e det nog dax för mig att sova!! Sova i sin egna säng!!! =)
Nya mössan!!

Inga kommentarer: