4 februari 2009

Onsdag.

Tandvärk tandvärk har jaaaag!!! =/ Inte alls jätteroligt!
Hade jhu tänkt att jag skulle på babycafe idag men faan var jhu så trötter och sen var det massa att göra här hemma! Och nästa gång blir det nog inget heller för då skulle jag visst till farbror doktorn! Ghaa jätte nervös!Undra om dom ska pruta mig??!! Fast det tror jag nog inte.. Dom ska nog bara klämma, känna och bestämma datum då jag ska lägga mig under kniven!! Undra hur länge jag måste ligga där inne?? Vill jhu inte vara ifrån familjen! Kommer nog bli dom jobbigaste dagarna i mitt liv! Meeeen nu ska jag inte tänka mer på det...
Gjort blåbärs muffins idag mumsigt=) Och så blev det bakpotatis och nån kyckling röra till middag,mycket gott! Håller på och tvätta en massa kräks kläder=/ Inte jätte roligt men sånt man måste göra!
Nee nu ska jag läsa lite bloggisar sen sova!

Slut för idag!

Inga kommentarer: