23 februari 2009

Måndag.

Emilia har varit jätte go heeela dagen lång =) Hon måste haft en jättedålig dag igår.... Emilia vaknade tidigt som vanligt...skulle vara skönt om hon tog lite sovmorgon så jag med kan ta det =) När snuttan fått lite morgon gröt och lek gick vi ner till Willys för att köpa kaffe!! Skulle gått in på apoteket men det var inte öppet... Sen när Hasse kom hem fick vi vandra ner till stan igen för jag tappade min plutt i läppen så var tvungen att köpe en ny, ovanligt? Nej nej... Hittade plutten nu ikväll i duschen hehe....
Har börjat att bygga upp med en massa kuddar runt Emilia så hon kan sitta där eftersom hon inte längre vill använda babysittern=/ Hmm... Fast det e säkert bara en period sen ska hon säkert sitta där igen =) Brukar vara så...
Lite smått nervös, ska in till Kalmar och göra magnetröntgen tycker det e lite läskigt o så blir det säkert en spruta!! Det e nog de jag e mest nervös över....

Nee nu ska jag fixa och dona inför imorgondagen O sen hoppla i sängen!!

Inga kommentarer: