11 april 2009

Lördag.

Igår vad det party party! Erica och jag festade till att hade riktigt roligt! Först var vi hos kraft och tog ett par öl sen gick vi till en tjej som jag inte kommer ihåg vad hon hette hehe hon hade två jätte söta hundar!! Sen drog vi vidare till 29an Erica visade tuttarna och så =) Haha..Tog mig bara en öl på 29an sen gick jag hem var as trött och lite lätt dragen! Idag har vi bara tagit det lugnt Hasse tog Emilia på morgonen så jag kunde få sova lite.. Sen gjorde vi massa god påskmat som vi har svullat i oss =) Och nu har Hasse gått iväg för att dricka lite öl.. Vi få dricka varannan gång hehe men funkar bra! Men skulle vilja dricka tillsammans med Hasse nån gång var verkligen evigheter sen!! Emilia ligger och sover nu så jag ha tråkigt men hon vaknar nog snart får jag hoppas!! Nehe ska nog ta och titta på lite tv nu och slappa!!

Inga kommentarer: