9 april 2009

Torsdag.

Nyss tittat på Hjälp jag är med i en japansk tvshow ganska roligt hoppas på mer galenskap nästa gång! Varit ute i skogen o druckit kaffe idag, regnade inte som det gjorde igår då började de ösa ner när vi var mitt ute i skogen!! Plus att Emilia bajsade och kunde jhu inte låta henne ligga i bajsblöja hela vägen hem så det var bara att byta! Plast Linda och tvillingarna var på besök idag men jag var inte hemma så länge för skulle upp till Ingela och prata med ett bord... Ett trollbord var det som man kunde ställa massa frågor till mycket spännande... Sen gick jag hem lagade mat och städade behövdes verkligen såg ut som fan!! Hann inte med emilias och vårat sovrum så får ta det imorgon!! Hasse har varit ledig i två dagar nu har varit as nice och han e ledig imorgon med JIPPIE... Ne nu ska jag titta på grannfejden.

Inga kommentarer: