16 maj 2009

Lördag.


Idag vaknade monsterbebisen vid fem!! Ååå Ville verkligen inte gå upp då, men men måste jhu! Sen ville hon sova vid halv 7 igen så då gick jag faktiskt och la mig jag med och så sov vi till 8! Mycket bättre tid att vakna. Sen gick vi alla ut på en promenix, det var soligt ute men kallt ändå tyckte jag.... Sen kom mamma upp och barnvakt åt Emilia! Hasse och jag ville åka in själva till Kalmar och handla! Gud så skönt det var, då kan man stanna och titta lite extra på saker och ting och så fick vi jhu vara lite själva, kände att det behövdes! Gick en runda på ikea, köpte en lampa till Emilias rum, hittade en matta som jag blev sugen på till hennes rum men kunde inte bestäma mig så köpte ingen och nu har jag ångrat mig, så vi ska kanske åka in imorgon! Sen vidare till citygross för att handla mat, fan vad dyrt det är med mat!! Huua ... Hittade en snurr leksak med sugkopp till Emilia där =) Blev jätteglad letat efter en sån men inte hittat nån Wiee. Perfekt. Och nu är vi hemma igen och allt hade gått jätte bra här hemma =)
Nu ska vi göra tacopaj. mumsigt!

Inga kommentarer: