17 maj 2009

Söndag.

Varit en toppen dag =) Började med att jag fick sovmorgon halv 9, det e lyx! Sen åkte vi in till ikea blev mattor, ramar och lite annat små plock till Emilias rum, ångrar att jag bara köpte två mattor till rummet skulle behövt en till!! När vi kom hem städade, det vi behövdes verkligen såg ut som en bomb landat här hemma! Sen ville Emilia sova och jag la mig på soffan för att pusta och somnade visst =) Under tiden som jag sov började hasse med maten, bakadpotatis med kycklingröra... Badat lille prinsessan med och när jag skulle klä på henne efter så kände jag i hennes mun för att se om det var nån tand på G Och YES det e en tand på G =) Vad jag har väntat. Man ser nåt vitt och sen känns det vasst men mycket mycket liten! Undra när den kommer titta upp helt??!!

Inga kommentarer: