4 maj 2009

Måndag.

Wow vad jag har sovit gott! Emilia har sovit hela nätter i två dagar! Fast i söndags vaknade hon vid typ 5 och var pigg och skulle upp men det fick Hasse ta! Och i dag vaknade hon 5 ville ha mat somnade om och gick upp 7, fan vad skönt första gången på länge som jag vaknat och varit pigg! JIPPIE! Idag följde vid med Ingela och Lucas till Bvc sen vandrade vi hem till mig och drack kaffe och barnen fick leka. Emilia blir så glad när hon träffar andra bebisar, idag blev hon väl lite för wild, hon rev Lucas på näsan om jag inte minns fel och slet han i örat! Men dom förstår jhu inte bättre...
Fixade med deklarationen igår höll på att glömma det!! Fan jag e så glömsk... F- penningen har jag oxå klantat mig med så den kommer väl typ 10 maj lr nått!! Skulle vara nice med lite pengar NU jhu och så vet jag inte riktigt hur många dagar jag tagit ut! PUCKO ME. Jaja det löser sig väl!

Hej då HEJ.

Inga kommentarer: