3 maj 2009

Söndag.


Wiee igår var jag på fest hos Sanna! Fan vad skoj jag hade =) Det var lite pippcorn krig och sånt som det alltid är! Lite spelande blev det osså S lr K Och med snusk tärningarna, den dära parylådan! Gick hem ganska sent tror jag och det tog ett bra tag o gå hem, förbannat kallt var det! Fick med mig cykel, legat hos sanna i typ 2 år hehe... Försökte väcka Hasse men han vaknade inte hmm =/ besviken...

Vi pratade lite smått om att dricka lite öl i parken nån dag. Ååå underbart! Hoppas det blir av snart kanske en grillning med skulle jhu vara trevligt!

Idag har det varit lite små segt varit trött men inte något dålig skönt de för brukar ALLTID bli så bakis! Finns jhu lixom inte tid att vara det nu! Nu är Hasse iväg och fixar inför jobbardagen imorgon Emilia ligger och sover O jag har tråkigt!

Inga kommentarer: