17 augusti 2009

Måndag.

Oj oj idag har det hänt mycket!! Morgonen var fördjävlig, Skulle gå ut och dricka mitt morgon kaffe och röka min älskade morgon cigg!! Men inga cigg!!!! Ghaa, hasse hade av misstag tagit med sig dom... Men jag vatt så sur så ringde och skällde ut honom =/ Ångrade mig ganska snabbt. Gick upp till Ingela och fick cigg och kaffe =) mmm... Sen vandrade vi ner till bvc mätte och vägde Emilia nu väger hon 9100 och är 75cm lång... liten bebis börjar bli stor =) Emilia började klappa händerna riktigt idag, blev jätteglad för väntat på det =) och sen när vi var uppe hos Ingela tog hon gåvagnen och gick några steg själv!!! Duktigt hon är! Och jag blir så glad... Underbar dag....

Helgen.......
I lördags åkte vi till Hasses föräldrar tog ett stopp i Jönköping och shoppade loss, Jiiihoo.... Ville gå i babybutiken men det hann vi inte =/ Vi ska ta det nästa gång! När vi kom fram åt vi mat och sen var det dax att göra sig iordning för FEST!!! Emilias farmor och farfar fick vara barnvakt! Men hon sov heeela tiden så det var jhu inte så mycket passa! Festen var askul blev lagom rund om fötterna och vi var la hemma till två tiden! Jävligt segt att gå upp dan efter. På söndagen kom Emilias Gfarmor och Gmormor och morfar, längesen dom träffade henne.... Blev lite grillning och sååå... Sen vatt kl mycket och vi var tvunga att åka hem =/ Blev en snabb visit...Men kul...

Inga kommentarer: