18 augusti 2009

Tisdag.

Fan är sommaren slut lr? Blåser jhu så kallt ute och löven faller av o e gula =/ I fall den skulle vara slut nu så blir jag väldigt besviken och ledsen!! Älskar när det är varmt och solen lyser... Dagen har flytit på bra idag. Emilia vaknade halv 8 och då kände jag mig riktigt utvilad.. Sen gick vi ut på promenad i blåsvädret, brr.. Tog lite kaffe hos mig och barnen lekte! Emilia är helt galen i kex! Så fort hon ätit upp sitt så jagar hon stackars lucas och ska ta hans! När Hasse kom hem från jobbet så åkte vi in till ikea. länge sen jag var där nu. Handlade lite små plock skulle köpt en del till tvbänken men fick inte plats med det i bilen så Hasse ska åka in imorgon efter jobbet och köpa den =) Så snäll han är! Gick en runda på media markt, Hasse ville köpa någe men han hittade inget och vatt lite små tjurig!! han ville jhu köpa en stor vas på ikea men den tyckte inte jag var snygg! Tror nog att den kan varit lite därför oxå han vatt tjurig så sa till honom att köp vad du vill till lägenheten då!!! Skulle jag inte gjort för nu ska han köpa en zombie tavla =S Jaja kanske kan bli bra. Nu ska jag sätta ihop ett bord och pyssla med det vi köpt...

Inga kommentarer: